tisdag 1 september 2009

Sysselsätta mig..


Idag får jag sysselsätta mig varenda minut så jag inte tänker så mycke om gårdagen.. då jag inte bara blev singel utan fick också brevet ifrån min läkare där han säger att han rekomenderar mig att ta bort mjälten.. men tänker ringa dom och säga att jag inte är mogen för det än.. känner man sig inte redo och mogen för de så ska man inte ge sig in i det..



pizza och filmkväll står de på listan idag iaf.. undra vilken film de kommer bli ( allt men inte en kärleksfilm snälla..)



annars så är de lungt.. ticsen har jag kunnat släppa taget om nu så något positivt har ju hänt iaf..
/Ghostkitty

4 kommentarer:

En som vet.... jag har opererat bort min för 3 år sedan. sa...

Man kanske inte alltid är mogen för saker... men när det handlar om liv eller död så är svaret ganska lätt enligt mig.

Ghostkitty sa...

sv: jo klart när de gäller om liv eller död så är de en helt annan femma.. men när dom inte berättar för mig om det är om liv eller död så undrar man hur farligt det är.. jag har levt med det här i så många år och ingenting har hänt.. vem säger då att jag inte kan leva med det något år till och se om de kommer något nytt?

Anonym sa...

Men då undrar man varför läkaren är så angelägen med att du ska ta bort mjälten..... låter man det gå för långt så kanske det är försent. Ju längre man väntar, destå större risk att det blir komplikationer.

Ghostkitty sa...

sv: jo visst.. tänker ringa läkaren imorgon och be om en tid för att få prata med honom djupare om det här..