onsdag 30 september 2009

Framsteg..

Idag har jag gjort framsteg.. riktigt stort frammsteg..
jag har jobbigt med ticsen just nu och jag åker ner med bussen till stan och var där i 2 timmar och åkte hem igen.. vad har hänt med mig? det är ju jätte bra! börja jag känna mig "bekväm" med vem jag verkligen är?
jag fick dessutom en tidning av en jag känner där de stod att man kunde gå in på en hemsida och få svar om tourette syndrom.. något som jag tänker göra imorgon kväll..

Imorgon kommer dessutom Johanna hem till mig.. har inte träffat henne sen i sommras så har bakat lite hallonsnittar idag.. dessutom så kommer min lilla älsklingsvovve theo hem till mig också så de blir full rulle imorgon


/Ghostkitty

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Ghostkitty.... du får se till att uppdatera bloggen oftare!!! Vad hände med att sätta ett alarm på mobilen....???