måndag 15 juni 2009

Mormor 76 år

Så va det Måndag.. den startade helt perfekt.. gick upp först klockan 7 för att ge theo mat och sen gå en snabb runda med honom så han fick göra sina behov sen tillbaka igen och lägga sig och sova i någon timma.. vaknade igen efter en stund och ringde till sjukhuset för provresultatet och det låg något på 200! ( jisses..har inte haft så här fina värden på hur många år som helst.. hoppas hoppas de håller sig..men som läkaren sa de kan gå ner igen..men nu ska jag vara positiv).. sen ringde jag Mormor och sa Grattis på födelsedagen och berättade att jag kommer runt 3-4 tiden till henne.. de hon inte vet är att jag har en present till henne ( hehe...hon gillar inte när man köper saker..men när man har gjort något så ser man hur överlycklig hon blir och stolt)..snart ska jag äta frukost och ge theo mat igen vid 11 och sedan gå ut med honom och sedan göra iordning mig..

har dessutom planerat lite mer med Johanna om Falkenbergs-resan.. ska bli riktigt kul och intressant..första gången jag åker utan föräldrar och assistenter + de ska bli intressant hur mina tics kommer vara under dom dagarna.. ticsen har varit ovanligt lugna på sistone och jag min tok som borde vara glad över de blir bara orolig och är beredd på de värsta..att ännu en ticsperiod ska komma.. Gah jag borde klippa till mig själv varje gång jag tänker negativt..fast iof jag vill inte se ut som ett blåbär..

/Ghostkitty

Inga kommentarer: