onsdag 24 juni 2009

Ifrån de ena till de andra...


Många har ju bästaste tjejkompisar och bästaste killkompisar.. själv så har jag både och.. som många vet så kom alex hit och stanna här över midsommar och några dagar till efter det och vi hade det jätte trevligt och skrattade och hittade på en massa kul saker.. midsommar afton va helt okej förutom att de åskade och haglade och regnade ( jätte kul väder...eller hur).. på kvällen så hände det något som fick mig att bli förvånad..alex kysste mig och de kändes riktigt bra konstigt nog ( tanken har alltid funnits men jag har inte direkt vågat riskera 8 års vänskap för ett förhållande..när jag vet egentligen att han skulle aldrig såra mig eftersom han har lyft upp mig igen ifrån alla idiotiska förhållanden man har varit i tidigare )..





vi var också med min familj och åkte igenom Gränna och åkte den lilla gammla vägen som går igenom Gränna och sedan upp på omberg och åkte längs vättern och där fikade vi och sedan fortsatte vi mot vadstena och åt lite gott och sedan fortsatte vi upp mot motala ( kul kul kul kul..) där jag köpte en fin kudde för 100 kr..sen åkte vi till gränna igen där vi köpte polkagrisar till alex mamma ( gulligt att han tänker på sin mamma ^^).. sen åkte vi hem och vi var helt slut..





Kvällen slutade med att vi kysstes igen och till sist tog jag steget och frågade vart vi står och att man kan inte bara kyssa med en utav sina bästaste vänner utan att de är något mer och alex konstaterade att han ville ha mig så efter mycke prat så blev de vi två <3


Jag kan inte säga att jag ångrade de för då skulle de vara en lögn..
men en sak vet jag.. jag har både en bästaste killkompis + en kille..
så ifrån bara bästaste killkompis så blev alex både bästaste killkompis och min älskade pojkvän..
alex.. du är världens underbaraste pojkvän.. puss på dig <3
//Ghostkitty



Inga kommentarer: