onsdag 3 juni 2009

Elände


de har hänt så mycke så jag vet inte vad jag ska börja..
huvudverken som jag fick blev bara värre och de slutade med att jag fick feber och spydde och fick åka akut in till sjukhuset och sova där över natten ( tur så fick jag åka hem dagen efter)
söndagen tog man blodprover och åt gott för jag visste att den närmaste veckan får jag bara äta enbart mjukt och flytande mat.. ( jippie..not)
så kom Måndagen.. blev sövd och dom tog bort mina två visdomständer ( som ni kan se på bilden) som va på min vänstra sida och sedan lagade dom lite hål och sen va de klart..
Ni som inte behöver ta bort visdomständerna va glad för det eftersom verken efteråt och svullnaden i kinden är för hemsk ( och nej jag är ingen mes utan de gör *pip* ont..)
tackar vet jag så är alvedon och piggelin min stora räddning..
nu ska jag fortsätta vila och sen äta mosade fiskbullar..
/Ghostkitty

Inga kommentarer: