söndag 7 juni 2009

Lungt och skönt..


Just nu är det ganska lungt och skönt runt omkring en... va skönt (eller är det nu något stort kommer att hända?). Jag lever fortfarande på fiskbullar och jordgubbskräm med mjölk men jag är så satans sugen på kyckling just nu ( och de suger att man inte kan äta de just nu heller). ticsen är också lugna och tvångstankarna med, känner mig riktigt avslappnad.



Min vän alex har beställt tågbiljetter till mig så han kommer vara här i några dagar under midsommar. sedan ringde min vän Johanna och sa att jag och hennes mamma och hennes mammas sambo ska till Falkenberg den 7 - 9 juli ( sen efter någon dag ändrade dom till 7 - 10 juli) så dom tänker kidnappa mig ner dit och jag får inte ens vara med och betala.. ( ni är galna vet ni om de?!)



/Ghostkitty



Inga kommentarer: