tisdag 16 juni 2009

Mamma Vs. Pappa

Många har säkert hört sina föräldrar bråka eller hur? och några har väl säkert suttit i min situvation att när ens föräldrar bråkar att dom drar in en också och försöker få en på deras sida och hur mycke du än säger till dom att du vill inte höra så fortsätter dom ändå..


De var som igår när pappa hämtade mig och theo för vi alla skulle fira mormors födelsedag och de första pappa säger när jag har satt mig i bilen och vi kör iväg är " jag och din mamma har bråkat igen.." och sen började beklagandet igen ( de man verkligen känner att man vill så gärna slippa.. ) jag vill inte skrika och jag vill inte bråka med dom pga den här saken..men vad ska jag göra? samma sak hände några dagar efter dom på sjukhuset hade tagit två av mina visdomständer och pappa hade åkt iväg och mamma började beklaga sig och gnälla och jag vet inte allt och jag blev så förbannad så jag skällde ut henne och de slutade med att jag satt där och plågades av värken i käken och mamma bara fortsätter ( snällt av mamma att fortsätta eller hur? NOT..)

/Ghostkitty

Inga kommentarer: