fredag 24 april 2009

vaken..


jag har tydligen fått en innre väckarklocka som väcker mig mellan 07:45 - 08:00 ( på ett sätt är de bra men för fan nån jävla gång vill man faktist ha sovmorgon)


ticsen har lungat ner sig igen ( bra för jag vill inte ha nån ticsperiod på lääääääääääääänge)..

och idag vet jag inte vad jag ska göra..kanske gå ut och ta kort eller så eller kanske hjälpa min vän med en sak jag lovade henne igår och då får du fasiken lova att du kommer ner hit sen så vi kan träffas och hitta på något roligt. ( me saknar de gamla goda tiderna.. jaja man kan inte få allt här i världen..)..




fåglarna hånglar på som ett nytt förälskat tånorspar som inte kan sluta att hålla sig borta ifrån varann ( de är då man blundar och säger till sig själv att de är inte jag som har lärt dom de här..)



Nej om man skulle äta lite frukost..

//Ghoskitty

Inga kommentarer: