onsdag 29 april 2009

Trött varje gång..

jag spänner mig för mycke antar jag...när jag är bland mycket folk..jag är rädd att tappa kontrollen över mina tics och därför spänner jag mig och de tar mer energi än vanligt..rädslan att folk ska peka,glo,skratta och håna mina tics gör mig rädd varenda gång jag måste vara bland andra människor..varför kan jag inte bara inse att alla är inte som dom idioterna ifrån förr som gjorde mig illa och gjort mig rädd för att ticsa bland främmande folk?

jag sitter just nu och glor på klockan och väntar tills klockan är 11 för jag försöker inte lägga mig föränns mellan 11-12 på kvällen.. ( en ganska bra sömnsrythm har jag fått.. positivt).
varför är de alltid så att desto mer man tittar på klockan desto mer känns de som att klockan saktar ner ännu mer.. hmm..

jag har iaf köpt en klänning och ett par sandaler och twilight-filmen.. jag var också hos tandläkaren idag eftersom jag hade tappat en del av en fyllning + lite till av tanden i helgen.. jag fick också veta att jag ska kanske bli sövd 1 juni för att dom ska ta bort en utav mina visdomständer.. om nu min läkare på hematologen godkänner de pga blödningsrisken som jag har.. vi får se vi får se.. att bli sövd är de värsta jag vet..eller nej att ha ingen kontroll över sina tics är de värsta jag vet strax efter de är de att bli sövd..

nu ska jag iaf borsta tänderna..

//Ghostkitty

Inga kommentarer: