lördag 18 april 2009

en del av textprovet..

"Att man har många gånger ändrat sin stil och gjort galna saker i alla dessa år man har levt har ju alla varit med om mer eller mindre. Men faktum är att kommer man någonsin finna sitt rätta jag som får en känna sig perfekt och hel?

När man sedan läser artiklar där människor berättar att dom har funnit sig själva så tror jag att dom fortfarande letar, frågan är bara: Vad är de folk är ute efter? och när man har funnit ”det” vad gör man då?
Hela livet är ju som ett sökande för när du har funnit ”det” du tror är ditt sanna jag så kommer du förändras med åren och sökandet fortsätter. Jag tror också att hade vi inte haft det här så hade livet delvis varit väldigt tråkigt och sedan hade inte människan varit lika nyfiken på allt runt omkring sig.

Människan är ju den varelsen som aldrig heller blir nöjd utan när dom har fått något så vill dom fortfarande ha ännu mer, som t ex pengar."




och nu har jag fastnat.. suck

//Ghostkitty

Inga kommentarer: