måndag 20 april 2009

Överskottsenergi?





jag vet inte va de är med mig idag.. ( som om jag någonsin gör de hmm..) nej men allvarligt jag ticsar inte..inga moln ute och solen lyser och de är helt underbart..sen har jag verkligen haft en riktigt städmorgon..





Jag har:



  1. plockat undan

  2. dammat

  3. diskat

  4. dammsugit hela lägenheten

  5. torkat golvet

  6. vattnat blommorna

  7. bytt lakan

  8. gjort de fint i mitt sovrum

  9. tvättat mattan


förstår ni vad jag har fått den här överskottsenergin? ne inte jag heller.. en underbar dag helt enkelt..sedan ska jag snart ut och gå en promenad och gå och handla lite mat och sedan får vi se efter vad jag ska göra..



I helgen har jag haft min ena hund theo hos mig, varit riktigt kul och jag har bestämmt med mina föräldrar att jag ska ha honom varannan helg då mamma jobbar natt..
nej men om man skulle ta den där duschen nu



//Ghostkitty