onsdag 22 april 2009

ska man eller ska man inte?


Igår va man på sjukhuset för att träffa läkaren angående om min blodsjukdom.. självklart visste man att man skulle få dåliga nyheter för förra behandlingen funkade inte och dom skulle prata om någon annan behandling..


de jag inte visste om va att min blodsjukdom har blivit värre.. ( helvete också!) och att dom vill operera bort mjälten.. sjuka är att jag blir inte frisk av de utan jag blir bara bättre men att de är jag som avgör detta men dom tycker ändå att jag ska tänka på saken och att blir de värre så kan de bli så illa tvugna att göra det eftersom jag ligger på gränsen till att de är livsfarligt..jag vet inte vad jag ska välja båda har sina nackdelar och sina fördelar..de är bara de att jag är så rädd att bli sövd och veta att dom kommer "gå in" i min kropp och ta bort något som egentligen ska existera där..alla säger att dom kommer finnas där för mig vad jag än väljer, riktigt gulligt av dom..

men just nu är jag riktigt orolig.. hela min kropp spelar mig ett spratt.. jag är yr,mina tics är i full gång och jag märker att tvångstankarna är igång.. de är panik panik panik i mitt huvud förtillfället känns de som eftersom de är för mycke runt en..



så de blir att ta de lungt nu och blir jag bättre senare idag så ska jag göra rent i fågelburen och göra badrummet.. ( ett jävla måste.. vill ju att fåglarna ska ha de fint i sin bur och att badrummet inte ser ut som ett bombnedslag snart)



//Ghostkitty

1 kommentar:

fule fisken sa...

låter inte jätte kul :/