torsdag 8 oktober 2009

Varför duger inte brev längre?

16:50 går bussen ner till Johanna.. får hoppas de blir en bra dag.. vid 11:00 ska jag gå en 30 minutes promenad och har tänkt göra det 2 gånger på per dag.. en på förmiddagen och en på eftermiddagen, vem vet jag kanske blir bättre i ryggen då..dessutom är det inte många veckor kvar tills jag får min fotölj ( yaay jag längtar!)


Något som är iriterrande är att min mobil krånglar som fan.. den har gjort det nu i 2 dagar i sträck vid samma tillfälle.. varje gång mitt alarm går kl 09:15 då jag går upp på morgonen och jag trycker av alarmet så hänger sig mobilen, tar jätte lång tid innan den blir sig själv igen.. (ibland undrar man varför inte brev dög längre..)

Ticsen är det inget speciellt med just nu förutom att jag har kännt det lite jobbigare nu för tiden att vara bland folk.. konstigt men jag måste pressa mig själv för att inte gå tillbaka till min "grop" igen..



/Ghostkitty

Inga kommentarer: