måndag 12 oktober 2009

Pannkaka någon?

Jag har slagit armen i bordet.. frustrerat mig över ljuslyktan som det tog 40 minuter att bli klar med när man försökte sätta ihop den + man skärde sig av misstag på glaset.. jag har gått till 2 olika 3 butiker för att min mobil är ett helvete men den ena butiken hade strul med sina datorer och den andra sa att du måste gå till den butiken där du har köpt mobilen och abonemanget... ( med andra ord till dom som har strul med datorerna) och samtidigt så är ticsen igång mer än vanligt...Någon som vill ha min pannkaks-dag?



Jag tror mer eller mindre så påverkas ticsen på grund av allt det här som har hänt.. det är väl på både ett negativt och positivt sätt det här händer.. det negativa är att det är riktigt jobbigt och du har inte full kontroll över det som vanligt när man är frustrerad och arg på dagen.. det positiva är att du kan försöka träna att få tag i kontrollen igen i sånna här situvationer..


Det enda riktigt positiva som kommer att hända är väl att jag ska krypa ner i en mjuk säng och vänta tills nästa dag som kommer bli ännu bättre.....hoppas jag

/Ghostkitty

Inga kommentarer: