lördag 10 oktober 2009

efter solsken kommer regn? eller va de inte tvärtom?

Varför är de alltid så att när allt är så jävla bra så blir det en total pannkaka efteråt?
det blev ingen middag med johanna och hennes mamma och hennes mammas sambo utan det blev en fika med Johanna och sen gick vi hem till hennes mamma och hennes mammas sambo och pratade lite.. men under tiden som vi gick hem till dom så skojade jag till det och gjorde något som jag inte skulle ha gjort, det slutade med att min rygg sa knak och sen va det över med min rygg. Klart har det gått över en hel del men igår var det inte alls lika kul.. gick en promenad och hjälpte två grannar som hade fastnat i hissen..men resten av dagen var att ligga i sängen med alvedon i kroppen och vila ryggen


Jag hoppas att det vänder nu så det inte förbli efter solsken kommer regn utan att det blir efter regn kommer solsken..


/Ghostkitty

Inga kommentarer: