onsdag 28 oktober 2009

Va fan glor du på kärringjävel?


Jag trodde att desto äldre en person var desto mer hyffs och vett har dom.. men SJÄLVKLART hade man fel.. För ett tag sen började jag gå två gånger per dag ½ timmes promenader och jag ångrar inte ett dugg att jag började med det man mår bra av det och man blir på sånt bättre humör...TILLS IGÅR.. Jag och min assistent gick en promenad och ett äldre par gick bakom oss och självklart ticsar man som man typ alltid gör.. jag såg inte om hon glodde på mig när hon gick bakom oss med sin man men när jag sedan stannade upp i backen för att vila ryggen lite och samtidigt ticsade så ser jag att kvinnan stannar upp VÄNDER HELA SIG MOT MIG och glor som en idiot.. den här kvinnan gjorde så här MINST 4 gånger att jag hade sån god lust att ropa ut mot henne "va fan glor du på kärringjävel? har du inte sett en person göra ljud förut?!"
sånt här kan ibland ta knäcken på mig.. speciellt när de kommer till vuxna.. Jag trodde allvarligt att jag skulle fått slippa undan de här runt vuxna personer men inte då...nu är det inte nog med att man önskar att man kunde förmedla det här till dom yngre...
nu till och med önskar jag att jag kunde förmedla det här till dom äldre också...
/Ghostkitty

1 kommentar:

Generalen sa...

Ser att detta e skrivet på min namnsdag, heheh :P
Remember me? Inte läst vad du skrivit, denna kommentar skriver jag för att det var längesen man hörde något ifrån dig, o du från mig.
Om poletten inte trillat ner, så e jag Simpan :P
Tappat lösenordet till min SimpanR mail. Så jag har en ny nu, Generalen_Hoffa@sammasomförut :P

Peeeys