lördag 20 december 2008

spontan dag

Jag hade sagt till mig själv igår att jag skulle ha en städdag och sedan äta en riktig frukost och sedan en riktig middag och kvällsmat som min dietist har sagt till mig..sedan skulle jag göra iordning mormors julklapp som jag i all stress och panik försöker fixa ihop..


men vad gör jag?


ehm.....................jo
jag går upp vid 12 tiden.. börjar städa i köket och plockar undan lite och sortera de jag ska slänga och inte slänga.. jätte duktigt tycker jag..men sen så när jag tittar på klockan och jag känner mig hungrig men jag orkar inte göra något så jag tar en dusch och sticker ner till stan och HANDLAR SUSHI! sushi som frukost ( vad var de jag lovade mig själv?hmm...) efter de får man en spontan grej och går förbi bion och ser en stor planch där de står Twilight och jag har inte gått på bio sen jag var 12 år ungefär pga jag har varit rädd pga de här med mina tics...
men vad gör jag?
..............jo jag gör så här
Jag går in på bion och tittar när filmen går idag och ser att den går 18:00 och jag rent spontant går och köper en biljett i mitten raden till närmaste uttgång om jag skulle få panik...jag slår vad om att jag kommer inte orka med något efter detta när jag kommer hem utan kommer vara glad och stolt över mig själv att jag har gått på bio men sedan har samvetet bitanden inom en att man skulle gjort de jag redan hade bestämmt...
men äsch...
idag kan planeringen kiss my ass....
Jag lever livet idag...Yaaaay
uppdateringen kommer senare ikväll hur känslan va :)
Ghostkitty//malin

1 kommentar:

Kraxarna sa...

NEJ så roligt! Jag är så glad för din skull! Jag hoppas att bion var bra :)