tisdag 9 december 2008

Happy happy day..or?

sometimes i think it has a mind of its own...


Så sitter man här igen då..sista dagen som 20 åring..jag vill inte bli 21! delvis ger ojämna tal ( förutom de med 9 i för de är bara positivt) väldigt dåliga vibbar ( tvångstanke..jag vet de är så jäkla jobbigt ibland så man vill bara gräva ner sig) sedan de andra är att jag kommer ett steg närmre 30.. Yaaay..............not... det enda gulliga var att två st sjöng för mig idag ( åker till mina föräldrar imorgon och firar där) och så fick man en födelsedagspresent..fick ett gott skratt för jag fick en eltandborste..tack så mycke :)


Har varit extremt trött idag med, har mest tvättat och sedan broderat lite på den duk min mormor ska få i julklapp..den tar ju aldrig slut! påminn mig att aldrig ge mig in i detta speciellt när de bara är 2 veckor kvar till julafton!! helvete asså hur ska jag orka och hinna med de? jag får väll försöka skapa tid men av vad? finns så mycke annat som jag samtidigt måste göra..detta är som en stor trasselsudd i mitt huvud som jag aldrig kommer kunna lösa...tror jag!
men pga tröttheten så har jag inte kunnat ta kontroll just nu över både mina tics och mina tvånstankar..så de var ju bara att välja och jag valde att hålla in ticsen..

jag säger bara de..varför ska varenda jävla gång man har de jobbigt med de här finnas MASSVIS med KORKAR och RUNDA SAKER finnas på plats och iriterra mig så mycke JUST DÅ?! Gah!
de är som just nu har jag ett glas med vatten vid mitt tagentbord och jag kan komma på mig själv ( de är ofta när jag är i andra tankar ) så ser jag mig själv sitter och rör med fingertopparna på glaskanten..och varenda gång så säger man åt sig själv " vad i helvete håller du på med?! skärp dig!"


Näe jag tänker gå ut med glaset nu i köket där de finns MASSVIS med KORKAR och RUNDA SAKER som förstör min vardag.. Yaay! jag älskar verkligen mitt kök....

please, please, i dont really need this...


//Ghostkitty

Inga kommentarer: