lördag 6 december 2008

Pissväder!


Pissväder säger jag bara...dumma idiotiska rötna småländska pissväder..ge mig snö!

just nu har jag god lust att dra för gardinerna för att slippa se detta vissna tråkiga väder som får en att rysa igenom varenda kroppsdel och ut i håret ( okej nu överdrev jag men skitsamma) men man kan ju inte stänga ut verkligheten..alla dagar är inte bra dagar.. samma sak med vädret.. näe jag drar för gardinerna.. för denna gången.. skitsamma ingen har dött av att inte se på verkligheten för en dag eller någon minut.. speciellt när det gäller sånt här pissväder.. ja jag är gnälltanten idag ( jag kallar mig för tant även om jag bara är om några dagar 21 år..får en att skratta åt en själv hur dålig humor man har förtillfället..positiva sak nr 1 iallafall...).



Gick upp vid 10 tiden och åkte iväg vid 11 tiden till olika secondhand affärer och handlade ett skärp som kostade 10 kr och 6 pocketböcker för 15 kr ( 3 kr/st) så de är jag nöjd med ( positiva sak nr 2), åkte sedan hem och lagade mat och åt lite och började läsa i en utav böckerna och satte mig ner här och tittade ut mot vädret och verkligheten med en kanelbulle och ett glas saft vid mitt tagentbord.. ( kanelbullar är så satansgott.. positiva sak nr 3 )..men så sitter man här och inte vet vad man egentligen ska göra.. jag borde städa badrummet som egentligen ser skapligt fint ut men har inte gjort rent den på några dagar ( städar minst 2 gånger per vecka badrummet) och att städa badrum är inte världens roligaste... säg mig någon som gillar att städa badrum, de roliga är att de blir fint och rent och man trivs med det..


nej men om man skulle sätta igång att städa badrummet så har man de ur vägen iaf..men som sagt det är verkligen inte kul.de är lika kul som om ett munsår skulle vara glamoröst..


ha de så bra
//ghostkitty

1 kommentar:

Johan sa...

Flytta till Kiruna så får du snö så att du blir less. Vi kan byta du och jag, va sägs om det? ;)