torsdag 21 januari 2010

Hellre dansar jag i snön..naken än....

Igår så gick den där telefonen i ett.. den började ifrån morgonen till eftermiddagen..
t ex jag ringde igår till sjukhuset för att få en telefontid med min läkare som håller i min blodsjukdom men dom tyckte att jag borde få träffa honom istället pga jag har bestämmt mig nu för att jag ska låta dom få ta min mjälte.. ( jag är sån här att jag kan säga nej åt en sak på direktern men när jag har låtit de smälta och få tänka över de ett tag och det kan ta ett ganska regällt tag så kan det där nej som jag sa ifrån första början bli ett ja..).. så på Måndag ska man träffa honom och så ska man få mer information vad som kommer hända före operationen och efter operationen och sedan ska man få en vaccinationspruta så jag har ett immunförsvar mot vissa bakterier pga en hel del av mitt immunförsvar kommer försvinna när min mjälte är borta..
men så alla vet så kommer jag inte vara här på ett tag, jag vet inte när än och hur länge det blir men får ju mer information på Måndag..

Och idag vaknade man med huvudverk men efter en alvedon så gick det rätt så bra.. nu är det bara ticsen som är rent av ett elände idag..Jag hade hellre sprungit ut i snön naken och sprungit runt ett träd.. ( någonstans i en skog där inte en enda människa existerar)


/Ghostkitty

Inga kommentarer: