söndag 17 januari 2010

Godmorgon

Klockan är 07:16 och jag har nyligen varit ute med hunden och gett honom mat.. vad kan man säga..pigg så in i helvete.. ( skulle jag tro på mig själv där? aldrig i livet att jag någonsin skulle vara pigg runt den här tiden)


men när det kommer till sömn så upptäckte jag en sak igår precis innan jag skulle sova.. jag brukar alltid vara avslappnad och lugnar ner mig på ett vis så jag inte har så mycke tics men något jag inte kan sätta fingret på va det var är att igår var jag inte lugn och ticsen började köra igång med rivjärn som fick mig att bli förvånad och hur mycket jag än spekulerar i vad anledningen var så kan jag inte finna den.. hmm konstigt.. aja ny dag och nya möjligtheter..


eller snarare Godmorgon min hund har nyligen tagit min kudde..
/Ghostkitty

Inga kommentarer: