lördag 16 januari 2010

ehm.....tillbaka





så vart man tillbaka igen.. efter ja tagit ett break ifrån bloggen utan förvarning något jag får be om ursäkt om.. jag har varken haft tid och ork dessutom har det hänt så mycket runt omkring så jag vet inte när jag skulle få tid att blogga.. men nu är jag igång igen med ny energi och mer tid för bloggen..




Ticsen och tvångstankarna har levt sitt egna lilla liv om man säger så ( men sen när gjorde dom inte de?) men jag har blivit bättre på att acceptera dom och tänker inte lika ofta på vad folk ska säga om dom något som jag känner är ett framsteg och något som jag lovade förra året..



Jag har slutat med att sätta nyårslöftet som är en klassiker " jag ska sluta äta godis" ( dricka läsk och saft har jag ju slutat göra för längesen.. ) så jag satt de här nyårslöftet istället " Titta inte bakåt utan framåt" och jag känner de att jag mår mycket bättre efter jag satt det löftet.. ( nu är det bara fanimej att man ska hålla de också... men jag kommer klara de..)...


hoppas att alla mår bra
kramar/ Ghostkitty

Inga kommentarer: